
Nem könnyű magántanárként hirdetni, viszont a szolgáltatás természetéből fakadóan folyamatosan szükség van új tanítványokra. Hogyan ne vesszen el hirdetésünk a közösségi médiában, hogyan építsünk ki bizalmat a hirdetéssel? Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat:
Mit tartalmazzon a hirdetés?
Kötelező elemek:
- Célközönség meghatározása: Határozd meg, hogy milyen korú tanulóknak szánod az oktatást, milyen tantárgyakat kínálsz, és milyen szinten (pl. általános iskolai, középiskolai, egyetemi szintű) tervezel tanítani.
- Kiemelkedő jellemzők és szolgáltatások: Emeld ki az általad kínált szolgáltatásokat és azokat a jellemzőket, amelyek megkülönböztetnek más tanároktól. Ez lehet a tanulók előrehaladásának követése, egyedi tanulási módszerek, rugalmas időbeosztás stb.
- Szakmai hátterének és tapasztalatainak bemutatása: Ismertesd röviden végzettséged, szakmai tapasztalataidat, esetleges oktatási módszereidet vagy sikertörténeteid.
- Elérhetőség és kapcsolatfelvételi információk: Adjunk meg minden szükséges elérhetőséget (telefonszám, e-mail cím, online platformok, ahol elérhető vagy), hogy az érdeklődők könnyen fel tudják venni Veled a kapcsolatot.
Nem kötelező, de fontos elemek
- Megbízhatóság és bizalomépítés: Fontos, hogy a hirdetésben olyan információkat ossz meg, amelyek növelik az érdeklődők bizalmát irántad, mint például tanítási tapasztalatok, tanúsítványok vagy végzettségek. Ha lehetséges, ossz meg pozitív visszajelzéseket vagy ajánlásokat korábbi vagy jelenlegi tanítványaidtól.
- Tanítási módszerek, eszközök: Írhatsz arról, milyen eszközöket használsz személyes/online oktatás során, milyen tananyagot használsz, melyek a legfontosabb módszertani alapelveid.
- Árak és fizetési lehetőségek: Tedd közzé az áraid és a különböző fizetési lehetőségeket (pl. óradíj, csomagajánlatok, egyéb fizetési módok stb.).
- Vizualitás: Egy hirdetés hatékonyabb lehet, ha vizuális elemeket is tartalmaz, például saját fotókat, logót vagy egyedi tervezést. Ez segíthet kiemelni a hirdetést a versenytársak közül. Kerüld a csak kép típusú hirdetést, egyrészt nem kereshető, másrészt a közösségi platform algoritmusai hátrányosan kezelik.
- Kalligrafikus és nyelvi stílus: A hirdetés szövege legyen jól megfogalmazott, pontos és vonzó. Használj vonzó címeket, szólits fel aktivitásra, és használj pozitív nyelvezetet. Kerüld a helyesírási hibákat, vesszőhibákat, pongyola fogalmazást.
A kulcsszó a BIZALOMÉPÍTÉS.
Ha mindezeket a pontokat megpróbálod a hirdetésedben szépen tagoltan elmondani, sokkal vonzóbb lesz a segítséget keresők számára